Ponedjeljak, 4. 4. 2016.

Peti puta okupljaju nas stihovi koji ne priznaju granice

U četvrtak, 7. travnja u 17 sati u Teatrinu Zajednice Talijana Poreč djeca osnovnoškolskog uzrasta čitat će najuspješnije stihove koje su napisali na svojim materinjim jezicima u programu koji petu godinu za redom pod naslovom „Stihovi ne priznaju granice“ organizira Društvo Naša djeca.

Stihovi su nastajali u Osnovnoj školi Poreč, Talijanskoj osnovnoj školi Bernardo Paretnin i Osnovnoj školi Tar-Vabriga, a djeca su pisala na hrvatskom književnom jeziku, na čarkavskom dijalektu, talijanskom i slovenskom jeziku. Ove godine izostala je poezija na albanskom jeziku, ali će se djeca albanske nacionalne manjine uključiti u program izvođenjem dječje brojalice.

Ove godine učiteljice i učitelji motivirali su djecu na pisanje stihova na temu „Odrastanje je igra bez granica“.

Prošle godine Stihovi su imali financijsku potporu Zaklada za poticanje partnerstava i razvoja civilnog društva, pa je sudjelovalo više od 100 djece. Stihova je bilo i na engleskom, njemačkom, ruskom jeziku, a zahvaljujući financijskoj potpori najbolji stihovi i danas oplemenjuju prostor starog remonta – vesele dječje poruke grafitirane su na zidove zgrada.

NOVOSTI

  • Bankelice

    Počeli smo projekt koji smo nazvali Bankelica, koji nam financira Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, a kojem je cilj ...

  • O Zabavnoj ljetnoj bazi 2018

    Ovogodišnja  ZLJB bila je, kao i sve prije nje, jedinstvena - po onih 312 poznatih i novih lica koja su ...

  • Pokrećemo znanstvene radionice

    Djeci i roditeljima nudimo temu za razmišljanje - nove cjelogodišnje radionice koje bi djecu uvele u svijet znanosti. Podijelili smo ...

  • Obilježeni Dani hrvatskog jezika

    Dane hrvatskog jezika i ove smo godine obilježili na zabavan i poučan način. U petak, 16.03.2018., u osnovnoj školi ...

  • Sa 21- velikog malog karnevala - bolje ikad nego nikad

    Kasnimo s viješću o karnevalu, ali bolje ikad nego nikad. Volimo kad je početak godine šaren i urnebesan, a ovaj ...