PRIKLJUČI SE

PLESNA GRUPA HAPPY

Ovim projektom želimo valorizirati rad plesne grupe Happy koja okuplja članove i članice Udruge „Vrijeme“, a volonterski ih četvrtu godinu vodi Adila Bidžos. Udruge Vrijeme okuplja osobe s intelektualnim poteškoćama i njihove roditelje, a predsjednica Udruge, Jasna Vuček, defektologinja u Osnovnoj školi Poreč, osnovala je udrugu kako bi osnažila male ljude s intelektualnim poteškoćama, nakon što napuste osnovnu školu. Plesna grupa Happy dio je DND-a od samog početka, uvijek nastupaju s ostalim plesnim grupama u našim javnim priredbama. Ovim projektom želimo grupu Happy predstaviti u sklopu programa za Dan oslobođenja grada, kako bi plesom privukli pažnju sugrađana i ukazali na potrebe osoba s invaliditetom, prvenstveno na potrebu što cjelovitijeg uključivanja u društveni život zajednice. Happy su motivirani i mogu potaknuti druge.

Za provedbu ovog projekta dobili smo 7.840 kuna, provedbu projekta započeli smo sredinom siječnja osmišljavanjem koreografije, koju Happy i ostali plesači koji će biti uključeni, vrijedno uvježbavaju. I vidimo se u finalu, na Dan grada na Trgu slobode.

 

Ovaj projekt proveden je uz financijsku potporu Zaklade za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva kroz projekt Fond Gradova i Općina


  • DIG IT - mali projekt za bolje sutra

    Prvog ponedjeljka u novoj godini započinjemo projekt kojim želimo istražiti primjerene načine korištenja digitalne tehnologije u odgoju i razvoju djeteta. Nazvali smo ga Dig it – riječ u enegleskom razgovornom jeziku znači „razumij”, a u hrvatskom jeziku sugerira da je riječ o suvremenim, digitalnim tehnologijama. Projekt gotovo u cijelosti financijski podržava Zaklada za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva kroz program Mali projekti za bolje sutra. Upravo pripremamo prve aktivnosti vezane za projekt – radionice koje će trajati do kraja tjedna, na samom izmaku zimskih praznika. Okupili smo dvije dobne skupine djece koja će u parovima slagati vlastite lego konstrukcije prema uputama voditeljice Gabrijele Močibob, a potom uz pomoć kupljenog softwera programirati pokretanje konstruiranih lego oblika. Ove ćemo radionice ponovno ponuditi u proljetnim praznicima i u ljetnom kampu. Znamo da su pametni telefoni, tableti, laptopi... u središtu interesa većine djece, da roditelji nerijetko ne znaju da treba postaviti granice i nadzor u ...

  • Bankelice

    Počeli smo projekt koji smo nazvali Bankelica, koji nam financira Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, a kojem je cilj da djeca sa likovnim umjetnicima izrade četiri klupe koje će biti postavljene u javni prostor. Okupili smo moćnu gomilicu umjetnika: Marina Đelalija Jakominić, Roberta Weisman Nagy, Đanino Božić i Emil Knapić. Marina je odlučila raditi klupu od drvenih paleta. Izradio ju je, prema svim pravilima zanata stolar Lučano Stojnić i prekrasna je bila već i neobojana. Ali skupina od 22 djece iz vrtića Cipelići, pomognuti teteama i volonterkom Renee Aherron, prionula bojanju klupe u žuto. Ostaje Marini i Rene iscrtati tablu za mlin i oslikati kamenčiće kao buba mare - klupa potom kože u javnost. Đanino je, pak, odlučio izraditi grupicu bankelica od coka - pobojao ih je temeljnom bojom, a zatim s djecom koja su već vična likovnom izražavanju oslikao sjedalice. Padala je kiša te subote, ali radili su na ...

  • Ovako to treba izgledati kad djeca sudjeluju

    Djeca iz projekta 7 zlatnih pravila participacije koji provodimo uz financijsku podršku Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku razgovarala su u petak s gradonačelnikom Peršurićem. Bio je to svojevrsni okrugli stol, na kojem su gradonačelnika u temu uveli članovi naše dramske grupe odigravši u velikoj vijećnici skeč koji su osmislili i uvježbali uz pomoć voditelja Valeta, Sheri, Snje i Sni. Glavni lik, izvazemaljac Cool pomogao je djeci izraziti što osjećaju kad ih druga djeca ili odrasli tuku, maltretiraju, omalovažavaju u stvarnosti i u virtualnom prostoru. Pokazali su kako bi se ti problemi mogli riješiti kada bi se njih pitalo. Ostavili su vidljiv utisak na gradonačelnika koji je to i glasno izrekao. A onda zbilja: djeca su gradonačelniku ispričala što bi oni željeli da Grad učini, a gradonačelnik je slušao, pitanja su zabilježena: mogu li učenici Talijanske škole dobiti veće dvorište, zašto moraju plaćati korištenje sportske dvorane, zašto s krova u ...

  • Čitali su žive knjige

    Porečanke i Porečani su imali prilike u dva dana u tri termina ući u ŽIVU BIBLIOTEKU - knjižnicu koja se sastojala od pravih volontera i volonterki spremnih svoje iskustvo podijeliti s drugima, ne bi li ih nadahnuli da i sami odvoje vrijeme za volontiranje i tako sudjeluju u razvoju svoje lokalne zajednice. Ova akcija dio je projekta "Žive knjige DND-a", koji kroz Fond gradova i općina financira Zaklada za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva. Ideja je bila pokazati u javnosti da volonter može biti svatko tko želi, jer svačije znanje ili vještina mogu koristiti općem dobru. Okupili smo ne samo volonterke i volontere DND-a, nego i Gradske knjižnice, Centra za inkluziju i podršku u zajednici, Centra za građanske inicijative, Udruge MOT 08, Filatelističkog društva Poreč,Društva prijatelja Giostre, a iz Doma za starije i nemoćne pridružila nam se međunarodna volonterka iz Španjolske, Emma Quintana Llorian. Njezin kontakt s Porečanima omogućile su ...

  • Vraćamo se sa 7 zlatnih pravila participacije

    Početak školske godine je udaljen još samo nekoliko dana. Ljeto je na izmaku. Vraćamo se edukaciji o sudjelovanju djece u donošenju odluka koje ih se tiču. Podsjećamo na 7 zlatnih pravila participacije i kako su ih djeca oblikovala s voditeljicama u radionicama, pa potom odrasle u školi i gradskoj vijećnici poučila o tome kako uključiti djecu: PRAVILO BROJ 1: Razumi moja prava Nauči i razumi moja prava. Nauči i mene da SADA razumijem svoja prava. Ako sudjelujem, bit će bolje, samo ako odrasli imaju za to volje PRAVILO BROJ 2: Osigurati djeci priliku za sudjelovanje Pomogni mi da sudjelujem na zabavan način, pokaži mi da to stvarno želiš i veseliš se što smo  različiti. Dopusti da sudjelujem nauči da se ne bojim, da bolje upravljham životom svojim PRAVILO BROJ 3: Sam/sama biram želim li sudjelovati Zapamti da  sam/sama biram želim li sudjelovati  ili ne, a na tebi je da osiguraš da se zbog toga ne osjećam ...